New Shoes ?

De här bootsen köpte jag på Scorett i höstas. Men nu ska jag sälja dem.
Ska köpa ett par andra! äkta skinn är det, och dem är sparsamt använda.
Storlek 37, men passar en 37a och 38a, som jag själv är.
Dragkjedjor på både insidan och utsidan av skon.
Dem sålde nästan slut direkt på Scorett!
Har setts på Elin Kling och många andra bloggare.




Pris; 1000kr. Vid snabbt köp kan vi diskutera priset!

Vid intresse; kan ni antingen kommentera det här inlägget.
Eller mejla mig;
[email protected]

Translation; I'm now selling my boots from Scorett.
Very look alike's to Acnes shoes.
Real leather/skin. A Size, 37, but fits to 37 and 38 (UK; 7 and 8)
100Euro, interested? Contact me; [email protected]
We can talk about the price!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0